тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Харківське державне вище училище фізичної культури №1

Фахові секрети та поради колег

Фахові секрети та поради колег

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Сьогоднішній вектор шкільної освіти спрямований у площину Нової української школи. Адже сучасна українська школа – це результат величезних змін, які сталися в системі вітчизняної освіти за останні роки. З реалізації Концепції «Нова українська школа» освітянська спільнота отримала творчі модернізаційні виклики, за яких змінюється як професійна місія педагога, так і середовище та умови її реалізації.

Законодавство України визначає освіту як цілісний процес, спрямований на забезпечення гармонійного розвитку дитини з урахуванням її індивідуальних задатків, нахилів, здібностей, культурних потреб. Відповідно, актуальним завданням освіти серед інших, є виховання також художньо-естетичних засад особистості дитини через відкриття їй світу мистецтва, зокрема музичного, залучення до нього і творчого освоєння. У сучасній практиці музика стає дієвим засобом розвитку особистості дитини, якщо в закладі освіти створюється сприятливе освітнє середовище, пропонуються якісний зміст освіти й педагогічні технології, забезпечується ефективна організація естетичного виховання.


СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ

СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ
Булінг – нове для нас слово, але, на жаль, зовсім не нове поняття – цькування дітей у школі, до якого вдаються однокласники та учні старших класів. Перш ніж говорити про те, як позбутися булінга, потрібно переконатися, що вашу дитину дійсно ображають. Тож, на які ознаки важливо звернути увагу?

ПАМʼЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ: ЯК ВЧИТИ НАШИХ ДІТЕЙ НЕ ОБМАНЮВАТИ

ПАМʼЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ: ЯК ВЧИТИ НАШИХ ДІТЕЙ НЕ ОБМАНЮВАТИ

Діти можуть обманювати за багатьма причинами. Брехня підлітків часто повʼязана з їхнім соціальним життям – з ким вони були і чим займались. Малеча може обманювати, щоб отримати перевагу або щоб захиститись проти небажаних наслідків. Діти можуть передбачати причину і наслідок, а також можливі проблеми. На певних етапах свого розвитку діти все більше хочуть приймати самостійні рішення, а батьки з найкращими намірами хочуть підтримувати контроль над сином чи донькою, що також може призводити до недомовок або брехні.


СІМ ПРИНЦИПІВ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ В ДИТИНИ

СІМ ПРИНЦИПІВ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ В ДИТИНИ
  1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не осуджуйте дитину. Вона повинна відчувати, що її люблять. Пам’ятайте, щоб змінити вчинки дитини, треба розуміти її почуття і навчитися з ними поводитися.

  2. Уважно вивчайте дитину – ви повинні знати стан здоров’я її нервової системи. Дії дитини в стані нервового розладу повинні сприйматися батьками як симптом більш глибоких емоційних ускладнень, викликаних критикою, звинуваченням або покаранням.

  3. Відповідайте на почуття дитини. Створіть такі умови, щоб дитина почувалася емоційно захищеною, могла виговоритися, а її негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.

  4. Якщо без покарання обійтися не можна, то нехай дитина обере його сама. Практика свідчить, що діти, як правило, вибирають більш суворе покарання, ніж хотіли батьки. Але в таких випадках вони вже не вважають його жорстоким, несправедливим і не ображаються на батьків.

  5. Караючи дитину, переконайтеся в тому, що вона розуміє, за що. Що звинувачує в цьому себе, а не того, хто карає. Допоможіть їй зрозуміти правила поведінки і засвоїти їх.

  6. Дайте зрозуміти своїй дитині, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є їх спільними.

  7. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині направити її дії в інше, дозволене русло. У цьому полягає основна формула динамічного підходу до проблеми дисципліни дитини.


ПОРАДИ СПОРТСМЕНАМ ЩОДО ПРАВИЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ

ПОРАДИ СПОРТСМЕНАМ ЩОДО ПРАВИЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ

При занятті спортом затрати енергії суттєво зростають за рахунок фізичних навантажень, крім того, збільшується робота внутрішніх органів, таких як: серце, легені та органів травлення.


СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ

СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ АКТИВНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПІД ЧАС САМОПІДГОТОВКИ В УМОВАХ ІНТЕРНАТНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ
Розвиток пізнавальної активності та підтримка у дітей стійкого інтересу до освітньої діяльності – одне з багатьох питань, які вирішує вихователь інтернатного закладу освіти. Роль вихователя полягає в тому, щоб допомогти дитині полегшити процес оволодіння знаннями, раціонально організувати свою навчальну працю і прискорити процес пізнання у позаурочний час. Чим вище пізнавальна активність вихованців, тим більш усвідомлено, повніше і міцніше ними засвоюються знання. Як дитині, якій часом не хочеться виконувати домашнє завдання, яка не проявляє інтересу ні до освітньої діяльності, ні до її результатів, включитися в цю діяльність, ці питання мають значний пізнавальний інтерес у вихователя під час роботи з дітьми.

ЩОБ ВИХОВАТИ ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ, ТРЕБА САМОМУ БУТИ ЩАСЛИВИМ: ПОМИЛКИ БАТЬКІВ, ЩО ЧИНЯТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

ЩОБ ВИХОВАТИ ЩАСЛИВИХ ДІТЕЙ, ТРЕБА САМОМУ БУТИ ЩАСЛИВИМ: ПОМИЛКИ БАТЬКІВ, ЩО ЧИНЯТЬСЯ З ЛЮБОВІ ДО ДІТЕЙ

Питання «чи я добра мама (батько)?» так чи інакше виникає у всіх батьків. У певний час чи за певних обставин. Однак, часом варто стати збоку і запитати себе чи когось, кому довіряємо, чи не хочемо ми раптом «занадто доброго»? І чи те, що ми робимо, насправді принесе в майбутньому добрий плід для нащадків? Бо у батьківській любові також можна допускатися помилок.


КОНФЛІКТИ: ПРОФІЛАКТИКА, УРЕГУЛЮВАННЯ І РОЗВʼЯЗУВАННЯ

КОНФЛІКТИ: ПРОФІЛАКТИКА, УРЕГУЛЮВАННЯ І РОЗВʼЯЗУВАННЯ
Заклад освіти – важлива ланка в житті кожної людини. Це місце, де ми починаємо проявляти свою самостійність щодо власних бажань, здібностей, умінь. Це місце, в якому щодня зустрічаються багато різноманітних людей, як дітей, так і дорослих, спілкуються, вступають у різні види взаємодії. І саме під час таких взаємодій досить часто виникають певні непорозуміння і, як наслідок, конфлікти.

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ – ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІЧЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

МЕДІАГРАМОТНІСТЬ – ВАЖЛИВА КОМПЕТЕНЦІЯ СУЧАСНОЇ ОСВІЧЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Сучасний етап розвитку суспільства характеризується різким посиленням інформаційної насиченості та інформаційної взаємодії, що є результатом процесів глобалізації і розвитку інформаційних і комунікаційних технологій. Дослідження змін, що відбуваються в інформаційних процесах показують, що інформаційна революція залишилася в минулому, і суспільство вступило в нову інформаційну еру. У новому глобальному інформаційному суспільстві реалізація життєвих цілей і проектів залежить від ступеня включеності людини в інформаційний простір. У цих умовах перед системою освіти виникають нові проблеми, пов’язані з формуванням компетенцій, що забезпечуватимуть адаптацію людей до нових умов життєдіяльності. Однією з таких компетенцій є медіаграмотність, яку можна визначити як здатність адекватно взаємодіяти з потоками медіаінформації: здійснювати пошук, аналізувати, критично оцінювати і створювати медіатексти за допомогою різних засобів масової інформації та комунікації, у всіх різноманітних їх формах. Наразі медіаграмотність визначають як ключову компетенцію в структурі професійної компетентності сучасного фахівця.


Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2020
Сайт создан студией "G-Studio"