тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Харківське державне вище училище фізичної культури №1

Методична робота

Методична робота

WORLD CLEANUP DAY

WORLD CLEANUP DAY

19 вересня 2020 року світова спільнота приєдналася до міжнародної акції «Всесвітній день прибирання – World Cleanup Day». Заходи відбувалися в 24 регіонах України та 180 країнах світу з дотриманням карантинних норм та обмежень. Організатор в Україні – Всеукраїнський молодіжний рух «Let’s do it, Ukraine» спільно з міжнародним рухом Let’s Do It World. Комерційні та некомерційні організації, компанії та державні установи, засоби масової інформації, лідери думок та пересічні громадяни проявили високий рівень корпоративної соціальної відповідальності.

Не залишилися осторонь громадських ініціатив й вихованці ХДВУФК №1. Так, протягом тижня у закладі освіти була організована соціально-екологічна акція з прибирання зелених зон та благоустрою території. Метою заходів було формування у підростаючого покоління національної культури чистоти, благоустрою, правильного поводження з відходами, дбайливого ставлення до довкілля.

Акція «Всесвітній день чистоти» – це масштабний привід, щоб привернути увагу людей до проблеми забруднення навколишнього середовища та навчити суспільство, як кожен може робити внесок у поліпшення глобальної екологічної ситуації. Працювати наодинці – не ефективно, тому ми робимо заклик до дій та прибирання планети в один день.

Зробимо Україну чистою разом!

«ВОЛОНТЕР – ОСОБА МАЙБУТНЬОГО, ГРОМАДЯНИН СВІТУ, ШАНС ЛЮДСТВА НА ВИЖИВАННЯ»

«ВОЛОНТЕР – ОСОБА МАЙБУТНЬОГО, ГРОМАДЯНИН СВІТУ, ШАНС ЛЮДСТВА НА ВИЖИВАННЯ»

Любити ближнього – як складно і як просто.

Не з примусу, не з шани чи за щось.

Прийти до нього в дім хорошим, добрим гостем

І запитати: «Як тобі жилось?»

І просто усміхнутись. Просто дати руку.

Не треба жертви – крихітку тепла.

Любити ближнього – ділити разом муку,

Яка у серці раптом проросла.

Про волонтерський рух в Україні сьогодні з захопленням говорять у багатьох країнах світу, називаючи це явище унікальним. Розквіт волонтерської діяльності у нас припав на час Революції Гідності і початок війни на Донбасі. У надзвичайно складний період саме цей рух об’єднав суспільство, створив дієву структуру громадських організацій, груп людей, готових взяти на себе вирішення найбільш нагальних і болючих проблем держави.

Сьогоднішньому волонтерському руху в Україні мало аналогів не тільки в країнах колишнього СРСР, а й на Заході, звідки, власне, й прийшов термін «волонтерство», «волонтер» – від французського volontaire (доброволець), яке в свою чергу запозичено з латинського voluntarius (voluntas – вільне волевиявлення, volō – бажання, намір). Визначальним є принцип добровільності – волонтер діє за покликом душі, з почуття потреби реалізувати свою громадянську позицію.

«ЩОБ ОЛІМПІЙСЬКЕ ГАСЛО ЗАСІЯЛО ВСІМ!»

«ЩОБ ОЛІМПІЙСЬКЕ ГАСЛО ЗАСІЯЛО ВСІМ!»

«Об’єднані емоціями» – саме такий девіз озвучив організаційний комітет літніх Олімпійських ігор – 2020, повідомляє офіційний сайт цих змагань. Гасло означає, що сила спорту – це здатність об’єднувати людей через їхні емоції. Ми віримо, що незабаром настане той момент, коли люди в усьому світі захочуть поділитися своїми почуттями щодо змагань. Глядачі, які до ігор ще не були знайомі одне з одним, зберуться разом і дізнаються, що у них набагато більше спільного, ніж відмінного.

Саме у такому піднесеному настрої обʼєднаних емоціями вихованців Харківського державного вищого училища фізичної культури №1 проходив перший урок 2020-2021 навчального року. Перший цьогоріч, а він же Олімпійський урок «Спорт – це моє життя!», проводили для учнів 8-А класу вихователь Кроха Р.М. та методист спортивного відділення Бузоверя О.Д. на відкритому повітрі на подвірʼї училища.

«КЛИЧЕ ВЕРЕСЕНЬ ДО ШКОЛИ»

«КЛИЧЕ ВЕРЕСЕНЬ ДО ШКОЛИ»

1 вересня – ніжна, лагідна, турботлива пісня батьківських сердець. Діти переступають поріг дитинства, зазирають у юність, торкаються зрілості. 1 вересня…

За вимогою часу цьогоріч масових урочистостей, на жаль, планувати не вдалося. Але у Харківському державному училищі фізичної культури №1 Перший урок нового 2020-2021 навчального року проходив у незвичному новому інтерактивному форматі. Наші молодші вихованці, учні 7-8-х класів, зібралися на Перший урок на відкритому повітрі. На футбольному майданчику біля училища, з дотриманням обов’язкових вимог соціального дистанціювання та правил респіраторного етикету, учнів разом з педагогами щиро вітав кермач нашої дружньої спортивної родини, директор училища Назаренка Юрій Вікторович – Заслужений працівник фізичної культури та спорту України, Заслужений тренер України з боротьби вільної. Почесною гостею, що завітала на Перший урок, була Крутова Анжеліка Сергіївна, директор Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації. Особливо приємно було зустріти також у стінах рідного училища наших славетних випускників – Василія Котяша, майстра спорту України міжнародного класу з тхеквондо ВТФ, володаря Кубку України, чемпіона Європи серед молоді, бронзового призера чемпіонату Європи серед юніорів, молодого посла Всеукраїнського олімпійського уроку в Харківській області, та Дениса Вороновського, майстра спорту України міжнародного класу з тхеквондо ВТФ, срібного призера юнацьких Олімпійських ігор, чемпіона Європи серед клубів, бронзового призера чемпіонату Європи серед юніорів, кандидата на участь в Олімпійських іграх Токіо – 2020.

ВІТАЄМО З ДНЕМ ДЕРЖАВНОГО ПРАПОРА ТА ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

ВІТАЄМО З ДНЕМ ДЕРЖАВНОГО ПРАПОРА ТА ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!

Шановні співвітчизники! Колектив ХДВУФК №1 вітає вас із величними національними святами – Днем Державного Прапора та Днем незалежності України! Це свята суспільної злагоди і миру, доброго єднання людей в імʼя процвітання рідної країни. Державна незалежність відкрила унікальні можливості для зростання, розвитку та культурної розбудови нашої країни. Запорука державотворчого успіху – суспільна злагода, єднання зусиль всіх громадян вільної та незалежної України.

Співробітники училища взяли участь в урочистому покладання квітів до монумента Незалежності на площі Конституції.

Від усього серця бажаємо всім, щоб ваше життя завжди було яскравим і багатим, як кольори нашого Державного стягу: синім і мирним, як небо, та жовто-золотистим, як пшеничні поля України! Нехай не вичерпується джерело вашої віри, надії і любові до рідної землі, енергії і впевненості у власних силах. Доброго здоровʼя вам, шановні земляки, добробуту, благополуччя і миру кожній родині!


«ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ У ВИХОВАННІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ» (методичні рекомендації з досвіду роботи кураторів закладів фахової передвищої освіти)

«ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ У ВИХОВАННІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ» (методичні рекомендації з досвіду роботи кураторів закладів фахової передвищої освіти)

З метою сприяти інноваційному розвитку та підвищенню якості освіти задля сталого розвитку українського суспільства та добробуту населення, науково- та навчально-методичному супроводу та інформаційному забезпеченню освітньої діяльності, вихованню національно-патріотичних цінностей та всебічному розвитку особистості, неперервному професійному розвитку педагогічних робітників, інтеграції освіти і науки до світового освітнього простору державною установою «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» було видано (за рекомендацією науково-методичної ради Науково-методичного центру ВФПО, протокол від 27.02.2020 №2) збірник – методичні рекомендації (з досвіду роботи кураторів закладів фахової передвищої освіти) «Інноваційні форми і методи роботи у вихованні студентської молоді». Добірка є узагальненим виданням доробків з досвіду роботи викладачів закладів фахової передвищої освіти з впровадження в освітній процес сучасних підходів до виховання молоді, ефективної організації виховної роботи в учнівських/студентських гуртожитках, формування адекватної поведінки і самооцінювання учнівської/студентської молоді.

Заступник директора з виховної роботи ХДВУФК №1 Мошенська Н.В. опублікувала в Розділі 1 «Інноваційні підходи до формування виховного середовища закладу освіти» збірника авторський матеріал на тему «Трансформація виховного середовища закладу освіти на засадах гендерного конструювання», ознайомитися з яким можна на сторінках 8-11 за посиланням вище.

«І ЕКО-МАРАФОН «Plogging.Kharkiv»

«І ЕКО-МАРАФОН «Plogging.Kharkiv»

27 червня 2020 р. вихователь ХДВУФК №1 Бутенко О.М. взяла участь у першому еко-марафоні у Харківській області, що мав на меті обʼєднати здоровий спосіб життя та піклування про чистоту довкілля, привернути увагу до проблеми забруднення планети та формування здорового способу життя у молоді через нові форми роботи.

Завданнями проєкту були: популяризація здорового способу життя та піклування про чистоту довкілля серед учнівської та студентської молоді Харківської області; впровадження нових форм роботи з учнівською та студентською молоддю Харківської області; підвищення особистої відповідальності громадян за власне здоров’я та навколишнє середовище; сприяння у становленні нових молодіжних лідерів Харківської області; спілкування та відпочинок з новими друзями та однодумцями. Захід відбувався із дотриманням карантинних умов, а саме за наявності захисних масок, рукавичок, антисептиків.

Педагогічний колектив училища у виховній роботі активно підтримує громадські, соціальні ініціативи, які сприяють підвищенню рівня професійної майстерності, осучасненню змісту, форм і методів виховної роботи з учнями.

Будьмо активними разом!


«МІЙ ТЕЛЕФОННИЙ ДРУГ» (Всеукраїнський проєкт дружньої підтримки людей, що опинилися на самоті)

«МІЙ ТЕЛЕФОННИЙ ДРУГ» (Всеукраїнський проєкт дружньої підтримки людей, що опинилися на самоті)

Ми всі дотримуємося карантину, щоби захистити себе та близьких. Навіть зараз, коли карантинні заходи були помʼякшені, ми намагаємося менше бачитися один з одним та залишатися вдома.

А чи замислювалися ви, що є люди, які роками живуть у такому «карантинному» режимі». У них немає тисячі друзів у соцмережах, вони не слідкують за життям сотень із них та не комунікують щодня із десятками знайомих. У них немає інтернету, а контакт зі світом забезпечують стаціонарний телефон, дротове радіо та телевізор. Як вам такий карантин? Коронавірус активізував проблему соціальної ізоляції.

Всеукраїнський проєкт «Мій телефонний друг» дружньої підтримки та інформування людей, які опинилися на самоті, створений Українською Волонтерською Службою та Дитячим фондом ООН (UNICEF) в Україні. Волонтери проєкту телефонуватимуть тим, хто цього зараз потребує найбільше: людям літнього віку, людям із інвалідністю, батькам-одинакам, сімʼям з малолітніми дітьми. Вони ділитимуться корисною, якісною та перевіреною інформацією або просто дізнаватимуться, як у них справи.

«Мій телефонний друг» кидає виклик зростаючій самотності та надає молодим людям ще одну можливість долучитися до боротьби з наслідками пандемії коронавіурсу. Кожен і кожна може стати співрозмовником, якого людям іноді вкрай не вистачає. Проєкт триватиме впродовж літа. Під час нього волонтери отримуватимуть корисний досвід, а самотні люди будуть раді новому знайомству та дружній підтримці.

Телефонне волонтерство – найлегший спосіб допомогти тим, хто дійсно цього потребує, а водночас і найбезпечніший у часи пандемії.

Отже, якщо ти бажаєш долучитися до ініціативи, то ознайомитися з умовами та зареєструватися можна на офіційному сайті проєкту за посиланням https://befriend.volunteer.country/. Як це працює: реєструєшся у волонтери, проходиш короткий онлайн-курс, обираєш свого телефонного друга чи подругу, щотижня спілкуєшся зі своїм «телефонним другом».

Година вашого часу щотижня допоможе покращити життя людей, які втратили соціальні контакти. Але і формальні відзнаки не будуть зайвими. Тому усім причетним підготовлені цікаві онлайн-зустрічі, вікторини та челенджів, а наприкінці програми – отримання сертифікату із підтвердженням волонтерського досвіду.

Не вагайся! Ти можеш бути корисним!

«ДОНОРСТВО – ЦЕ КРУТО!» (до всесвітнього Дня донора)

«ДОНОРСТВО – ЦЕ КРУТО!» (до всесвітнього Дня донора)

Всесвітній день донора крові – досить нове свято, яке відзначає багато країн. Воно було засновано під егідою ООН у травні 2005 р. на Всесвітній асамблеї охорони здоров’я ООН у Женеві. Всесвітня організація охорони здоров’я обрала 14 червня в якості дня для вияву вдячності мільйонам людей, які рятують життя і зберігають здоров’я інших людей, здаючи свою кров. Саме цього дня у 1868 р. народився австрійський лікар Карл Ландштейнер, лауреат Нобелівської премії з фізіології і медицини «за відкриття груп крові людини».

Важливість Всесвітнього дня донора крові перегукується з безсумнівною важливістю самого донорства. Метою цього свята є залучення здорових людей до донорства крові. Щомиті в усьому світі у людей будь-якого віку і походження виникає потреба в переливанні крові за життєвими показаннями. Хоча потреба в крові є загальною, доступ до неї тих, хто її потребує, на жаль, не є загальним.

«ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «ШКОЛА МОЛОДОГО УПРАВЛІНЦЯ» (самоосвіта педагогічних працівників на шляху підвищення рівня професійної майстерності)

«ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ «ШКОЛА МОЛОДОГО УПРАВЛІНЦЯ» (самоосвіта педагогічних працівників на шляху підвищення рівня професійної майстерності)

Час вимушеного карантину сприяє творчому саморозвитку та самоосвіті. Багато можливостей відкривається для педагога у цей час. З метою підвищення рівня фахової кваліфікації та професійної культури, обізнаності щодо питань реалізації соціальних ініціатив, ознайомлення та обміну передовим досвідом у галузі молодіжних ініціатив у Харківському регіоні заступник директора з виховної роботи Мошенська Н.В. взяла участь в освітньому проєкті «Школа молодого управлінця», який проходив в online-форматі 4-15 травня 2020 року під патронатом КУ «Харківський обласний центр молоді» та БО «БФ «Золотий Пегас». Проєкт реалізований відповідно до державної цільової соціальної програми: постанова КМУ від 18.02.2016 №148 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016-2020 роки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

3 червня 2020 р. відбулося планове засідання методичного об’єднання вихователів ХДВУФК №1.

Під час засідання методичного обʼєднання будо підбито підсумки роботи за 2019-2020 н.р.. Вихователь Амеліна З.І. (наставник) звітувала про роботу молодого спеціаліста Школьної Г.А.. Зауважила, що при організації роботи з молодими фахівцями край важливо враховувати такі принципові вимоги: правильне визначення змісту роботи, перспективи зростання майстерності педагога, врахування його позитивних і негативних якостей, що забезпечує підвищення результативності діяльності.

Було заслухано доповідь Школьної Г.А. про результати роботи другого звітного року роботи, проаналізовано стан накопичення знань і вмінь з методики виховної роботи, попередження найбільш серйозних недоліків у професійній діяльності.

Вихователь Казарінова Н.О. закінчила педагогічну 4-модульну інтервенцію на тему «Протидія шкільному насильству» – презентувала практичні проєкти за модулями.

Методист виховної частини Андрієвська Н.Г. повідомила, що до 22 червня в Україні триватиме адаптивний карантин. Світова практика показала, що своєчасні протиепідемічні заходи, зокрема карантинні, є ефективними в боротьбі з COVID-19. Україна запровадила своєчасний карантинний режим, що дозволило пройти епідемію без різкого зростання кількості захворювань та смертності. Нагадала присутнім правила безпечної поведінки під час адаптивного карантину. Закликала й надалі бути відповідальними та дотримуватися умов карантину.

Заступник директора з виховної роботи Мошенська Н.В. наголосила на важливості формування мотивації до безперервного навчання, перспективної організації самоосвітньої діяльності вихователів, зазначила, що при плануванні роботи на наступний навчальний рік необхідно враховувати можливості реалізації виховної комунікації за дистанційною формою.

«Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія: збільшення тривалості робочого часу

«Ла Страда – Україна» Національна дитяча гаряча лінія: збільшення тривалості робочого часу

Міністерство освіти і науки України повідомляє: представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні надало фінансову допомогу щодо збільшення робочого часу Національної дитячої гарячої лінії, діяльність якої забезпечує Громадська організація «Ла Страда – Україна».

Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та online-режимах у будні дні з 12.00 до 20.00 за коротким номером 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів) та за номером 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).

Цілодобово!

Анонімно!

Конфіденційно!


Конкурс від «Кarazin Media School» для школярів 7-10 класів «ПостКарантинні роздуми 2020»: досвід навчальної роботи з інформатики в ХДВУФК №1 за дистанційною формою

Конкурс від «Кarazin Media School» для школярів 7-10 класів «ПостКарантинні роздуми 2020»: досвід навчальної роботи з інформатики в ХДВУФК №1 за дистанційною формою

Умови карантинного сьогодення в Україні внесли значні корективи у сталий класичний процес організації навчання. Це, безумовно, і нові труднощі, і виклик, і стимул до кардинальних змін у роботі, як педагогів, так і учнів та їх батьків. Проте, цей карантин, як і будь-яка криза, – хороший привід почати робити те, що давно потрібно було зробити, або ж якомога ширше проявити свої креативні здібності.

Так, учителем інформатики Мошенською Н.В. під час викладання за дистанційною формою, в рамках індивідуалізованого підходу до вихованців, учням 8-х класів було запропоновано у якості узагальнюючого залікового завдання з предмету розробити та створити засобами мультимедіа проєкт-візуалізацію на тему освітньої діяльності учнів під час карантину. Завдання передбачало реалізацію застосування вмінь і навичок, здобутих під час опанування тем «Опрацювання текстових даних», «Створення, редагування та форматування графічних об’єктів у текстовому документі», «Стильове оформлення текстового документа, що містить об’єкти різних типів», «Опрацювання об’єктів мультимедіа», «Формати аудіо- та відеофайлів», «Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа», «Побудова аудіо- та відеоряду», «Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів», «Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті» та ін..

ЧІЛДРЕН КІНОФЕСТ-2020

ЧІЛДРЕН КІНОФЕСТ-2020

Чілдрен Кінофест – щорічний міжнародний фестиваль мистецтва кіно для дітей та підлітків, який знайомить молоду українську аудиторію як з найновішими європейськими стрічками, так і зі світовою кінокласикою. Щорічний фільм-переможець фестивалю визначається шляхом прямого голосування глядачів.

Цьогоріч Чілдрен Кінофест вперше відбудеться онлайн. Фестиваль традиційно має благодійні засади, фільми програми можна буде подивитись безкоштовно з 29 травня по 7 червня на сайті www.childrenkinofest.com. Покази конкурсної програми можна буде переглянути у будь-який зручний час.

У рамках фестивалю вчетверте відбудеться показ фільмів, створених дітьми. Десять картин-фіналістів фестивального конкурсу буде показано онлайн на сайті childrenkinofest.com – глядачам запропонують проголосувати за найкращий фільм, який отримає приз глядацьких симпатій.

ЗАПРОШУЄМО ДО ПЕРЕГЛЯДУ!

ДОЛУЧАЙМОСЯ!


«СПІЛЬНИЙ БІЛЬ. ЗАГАЛЬНА ІСТОРІЯ» (до Дня памʼяті жертв геноциду кримських татар)

«СПІЛЬНИЙ БІЛЬ. ЗАГАЛЬНА ІСТОРІЯ» (до Дня памʼяті жертв геноциду кримських татар)

18 травня виповнюється 76 років від часу депортації радянським режимом кримських татар з їх історичної батьківщини – Криму. У цей день Україна і світ відзначають День памʼяті жертв геноциду кримськотатарського народу.

Спільнота ХДВУФК №1 разом з всією країною вшановуємо памʼять жертв цього злочину. В умовах сьогодення вшанування на загальнодержавному рівні пам’яті жертв депортації кримськотатарського народу та демонстрація солідарності в боротьбі за відновлення їхніх прав набуває важливого українського та міжнародного значення.

Педагогічний колектив училища рекомендує до перегляду здобувачам освіти та їх родинам фільми, присвячені трагічним подіям: «Хайтарма», «Чужа молитва», «Крим. Спротив» та інші.

ВІРТУАЛЬНА ПЛАТФОРМА ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ

ВІРТУАЛЬНА ПЛАТФОРМА ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ

Під час довгострокової дії вимушених обмежень, спричинених пандемією коронавірусу, спостерігається різке погіршення психологічного стану людей, зростання рівню тривожності, що призводить до значного збільшення кількості розлучень, нервових зривів, суїцидів тощо. ВООЗ також публічно попереджає про можливі серйозні зміни психологічного здоров’я людей на всій планеті.

Міністерство освіти і науки України інформує, що Асоціація інноваційної та цифрової освіти запустила Віртуальну платформу емоційної підтримки Моніторингового центру КМДА з протидії COVID-19, відвідати яку можна за посиланням moncenter.eduhub.in.ua.

В рамках цього проєкту кожен українець має можливість безкоштовно отримати індивідуальні консультації від сертифікованих психологів та тренерів-практиків з емоційного інтелекту, які дозволять зберегти та зміцнити позитивний емоційний та психологічний стан людей протягом всього часу дії карантину, а також навчатись оnline м’яким навичкам (soft skills), які потрібні кожному, незважаючи на вік та професію.

Ресурс пропонує допомогу за наступними рубриками: «Емоційна підтримка», «Дитячий садок онлайн», «Кар’єрне консультування», «Дистанційне навчання дітей», «Психологічний тиск у родині», «Онлайн навчання», «Освітній Марафон «#навчайсявдома», «Читати онлайн», «Англійська онлайн», «Cпорт онлайн», «Культурні заходи онлайн», «Челенджі», «Найкращі місця Києва та України», «Фітнес для мозку», «Запропонувати послугу»

Всі послуги на платформі – БЕЗКОШТОВНІ!


ПУБЛІЧНА БЕЗПЕКА ТА ДОВІРА ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

ПУБЛІЧНА БЕЗПЕКА ТА ДОВІРА ДО ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ

Шановні мешканці м. Харкова та Харківської області!

Пропонуємо Вам взяти участь у соціологічному опитуванні «Публічна безпека та довіра до правоохоронних органів». Це дослідження проводиться з метою покращення якості правоохоронних послуг та визначення проблем безпеки у районах м. Харкова та Харківської області.


ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВІСНИК «ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ДУ «НМЦ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ» №9(9) КВІТЕНЬ 2020: ХДВУФК№1 ДІЛИТЬСЯ ДОСВІДОМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

ІНТЕРАКТИВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВІСНИК «ОСВІТНЯ ТРАЄКТОРІЯ» ДУ «НМЦ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ» №9(9) КВІТЕНЬ 2020: ХДВУФК№1 ДІЛИТЬСЯ ДОСВІДОМ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

З метою популяризація закладу освіти, ознайомлення колег з власним та обміну передовим досвідом у галузі освіти та виховання заступник директора з виховної роботи Мошенська Н.В. опублікувала в інтерактивному інформаційному віснику «Освітня траєкторія» Державної установи «Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти» (№9(9) квітень 2020, стор. 9) статтю на тему «Культура online-спілкування у контексті реалій сучасного освітнього простору».

Сьогодення – це час, коли медіапростір стрімко змінюється. А це і друковані видання, і цифрова інформація телерадіомовлення, online-преси та особливо онлайн-контент: online-статті, соціальні мережі, подкасти, блоги тощо. Змінилася й парадигма учасників спілкування та споживання інформації. Зʼявилися нові відповідні ролі – online-співрозмовники, online-автори та поширювачі інформації.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ 26.03.20

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ 26.03.20

26 березня 2020 р. відбулося планове засідання методичного об’єднання вихователів ХДВУФК №1, яке в умовах дистанційної форми роботи проходило шляхом комунікації на сервісі Zoom – платформи для проведення оnline-конференцій.

Під час засідання методичного обʼєднання:

  • заслухали доповідь практичного психолога Надеждіної Л.О. «Педагог інноваційних змін. Професійна мобільність»;
  • вихователь Казарінова Н.О. продовжила педагогічну 4-модульну інтервенцію на тему «Протидія шкільному насильству» (виступ із доповіддю-розʼясненням за модулем 3 «Організація роботи в ситуації вияву фактів булінгу» та огляд проблеми кібербулінгу);
  • бібліотекарем Скорік Т.М. була надана інформація-огляд новинок психолого-педагогічної та методичної літератури з виховної роботи;
  • вихователі Айдембекова О.М., Амеліна З.І, Морозова С.В., методист виховної частини Андрієвська Н.Г. звітували про проходження курсів підвищення кваліфікації в умовах дистанційної форми навчання.

Заступник директора з виховної роботи Мошенська Н.В. надала розʼяснення щодо особливостей планування, організації методичної роботи та звітування за її результатами в умовах дистанційної форми роботи під час загальнонаціонального карантину.

МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК «ТВОЄ ПРАВО»: ОЗНАЙОМСЯ! ЦЕ ВАЖЛИВО! ЦЕ МОЖЕ СТАТИ У НАГОДІ!

МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК «ТВОЄ ПРАВО»: ОЗНАЙОМСЯ! ЦЕ ВАЖЛИВО! ЦЕ МОЖЕ СТАТИ У НАГОДІ!

Мобільний додаток «Твоє право» – це універсальний безкоштовний юридичний довідник для людей, що постраждали від конфлікту на сході України, залишилися на тимчасово окупованих територіях, внутрішньо переміщених осіб, людей, які стали жертвами сексуального і гендерно зумовленого насильства, осіб, які постраждали від торгівлі людьми, ветеранів АТО/ООС та членів родин загиблих. Застосунок містить перелік основних соціальних тем із відповідями для користувачів. У ньому містяться посилання на відповідні нормативно-правові акти, зразки заяв, а також висвітлені такі питання:

► про дошкільну освіту;

► про загальну середню освіту (перелік закладів освіти, де організовано дистанційне навчання, дистанційне навчання для жителів тимчасово окупованих територій, особливості отримання документів про освіту);

► про особливості здобуття професійної (професійно-технічної) освіти;

► про особливості здобуття вищої та фахової передвищої освіти (проходження ЗНО, порядок зарахування жителів тимчасово окупованих територій, спрощена процедура вступу через центри «Донбас-Україна», питання отримання соціальної стипендії);

► про відновлення документів про освіту.

Мобільний додаток «Твоє право» можна безкоштовно завантажити для систем iOS та Android через пошуковий запит «Твоє право» або скориставшись одним з QR-кодів. Він є безкоштовним, без реєстрації та СМС, та працює як online, так і offline, але для цього потрібно буде синхронізуватися.

Додаткову інформацію можна отримати за тел. +380997674575, info@donbasssos.org (контактна особа – Голодна Олена, менеджер проєкту).


СТВОРЕННЯ ЛЕПБУКУ ЯК ФОРМА ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

СТВОРЕННЯ ЛЕПБУКУ ЯК ФОРМА ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Карантин в Україні – соціальний обмежувальний захід у зв’язку із поширенням у світі коронавірусу – це і виклик, і випробування для всієї соціальної сфери нашої держави. Проте, педагоги мають своє бачення адаптаційних процесів в освіті під час нього, свої поради, фахові секрети та «рецепти» карантинної змістовної діяльності. Співробітники виховної частини ХДВУФК №1 залюбки поділяться ними!

Чи памʼятаєте ви, як у дитинстві вели щоденник для друзів? Мабуть, такий зошит був у кожного – яскравий, з безліччю різнокольорових наліпок, написи різнобарвними шрифтами … За його оформленням можна було проводити години, і заповнювався він з особливою старанністю. У цьому різнобарвному зошиті були питання та завдання для друзів, які треба було виконати, серед них залишити подарунок та зробити сюрприз. Для цього формувалися спеціальні паперові конвертики з відповідними підписами. В них могли бути наліпки, іграшки, загини з написами – усілякі різноманітні забавки. Погодьтеся, це було надзвичайно захопливо!


Увага! Коронавірус!

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

10 березня 2020 р. відбулося позапланове засідання методичного об’єднання вихователів ХДВУФК №1, під час якого: обговорювалися відкриті виховні заходи всіх членів методичного об’єднання; вихователь Казарінова Н.О. продовжила педагогічну 4-модульну інтервенцію на тему «Протидія шкільному насильству» (виступ із доповіддю-розʼясненням за модулем 2 «Профілактика булінгу»); був проведений огляд та аналіз новинок психолого-педагогічної та методичної літератури з виховної роботи.

Методист виховної частини Андрієвська Н.Г нагадала присутнім методичні вимоги до оформлення дидактичного та наочного матеріалу під час підготовки виховних заходів.

Заступник директора з виховної роботи Мошенська Н.В. закцентувала увагу колективу на важливості постійного контролю педагогічними співробітниками поведінки здобувачів освіти на всіх етапах перебування їх у закладі освіти для попередження та своєчасного реагування проявів булінгу.

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Сьогоднішній вектор шкільної освіти спрямований у площину Нової української школи. Адже сучасна українська школа – це результат величезних змін, які сталися в системі вітчизняної освіти за останні роки. З реалізації Концепції «Нова українська школа» освітянська спільнота отримала творчі модернізаційні виклики, за яких змінюється як професійна місія педагога, так і середовище та умови її реалізації.

Законодавство України визначає освіту як цілісний процес, спрямований на забезпечення гармонійного розвитку дитини з урахуванням її індивідуальних задатків, нахилів, здібностей, культурних потреб. Відповідно, актуальним завданням освіти серед інших, є виховання також художньо-естетичних засад особистості дитини через відкриття їй світу мистецтва, зокрема музичного, залучення до нього і творчого освоєння. У сучасній практиці музика стає дієвим засобом розвитку особистості дитини, якщо в закладі освіти створюється сприятливе освітнє середовище, пропонуються якісний зміст освіти й педагогічні технології, забезпечується ефективна організація естетичного виховання.

«КРИМ – ПРЕЦЕДЕНТ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ІСТОРІЇ» (до Дня початку кримського спротиву)

«КРИМ – ПРЕЦЕДЕНТ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ІСТОРІЇ» (до Дня початку кримського спротиву)

Минуле Криму багате на події – величні і щасливі, трагічні й героїчні, власне, як і історія будь-якого іншого регіону з давньою, складною і суперечливою історією. Важкою працею й величезними жертвами переселенців Крим був відбудований і перетворений на перлину садівничої, виноробної, ефірно-олійної та курортної промисловості. Не буде перебільшенням твердження, що на зміцнення іміджу Криму як всесоюзної здравниці працювали не лише всі мешканці півострова, а й значна частина материкової України. На жаль, докорінна зміна етнополітичної ситуації в Криму в контексті складного й болісного перехідного періоду, що супроводжував розбудову незалежної України, перетворилася на фактор перманентної політичної нестабільності. Адже низка політичних сил не лише в Україні, але й за її межами існувала за рахунок міцно вживлених у масову свідомість ідеологічних стереотипів та невирішених соціальних питань.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

Наше спілкування між собою зрозумілою нам мовою в переважній більшості випадків має для нас величезне значення. Мова та її наріччя стають не просто засобом комунікації, але й відкривають для нас дуже широкі можливості. Людина так звикає до рідної мови, що вона стає невід’ємною частиною її власної особистості. Так створена людина, що рідною зазвичай стає найбільш близька до неї та її душі мова.

Починаючи з 2000 року, а саме 21 лютого, світова спільнота відзначає Міжнародний день рідної мови. Про «підтримку мовного та культурного різноманіття та багатомовності» було оголошено Генеральною конференцією ЮНЕСКО в 1999 році в Парижі. Оскільки з 6000 розмовних мов світу близько половині загрожує зникнення, ЮНЕСКО прагне підтримувати мову, як ознаку культурної приналежності особи.

«НАРКОТИКИ – ФАЛЬШИВИЙ СТАН ПРИМАРНОГО БЛАЖЕНСТВА»

«НАРКОТИКИ – ФАЛЬШИВИЙ СТАН ПРИМАРНОГО БЛАЖЕНСТВА»

Хвороба суспільства – так називають тютюн, алкоголь, наркотики. Про них пишуть, говорять, показують по телебаченню. Мабуть, кожен чув про можливі наслідки вживання цих засобів. Але, нажаль, люди продовжують уживати психотропні засоби. Сьогодні це – лихо XXI століття. Народна мудрість каже: «Щоб перемогти ворога, треба знати його в обличчя».

СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ

СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ
Булінг – нове для нас слово, але, на жаль, зовсім не нове поняття – цькування дітей у школі, до якого вдаються однокласники та учні старших класів. Перш ніж говорити про те, як позбутися булінга, потрібно переконатися, що вашу дитину дійсно ображають. Тож, на які ознаки важливо звернути увагу?

«ЖІНЦІ ПОТРІБНА КАЗКА … » (до свята 8 березня)

«ЖІНЦІ ПОТРІБНА КАЗКА … » (до свята 8 березня)
Недарма, мабуть, святкуємо ми жіночий день саме навесні. Весна ... Лагідна, загадкова, тендітна. Ми так чекаємо її завжди, але приходить вона раптово, бурхливо, змінюючи все навкруги, пробуджуючи природу і наші почуття. Відшуміла зима морозами, відхурделила сніжніми віхолами, а на зміну їй прийшла чарівна звабно-принадлива красуня – весна. Тож недаремно саме вона увібрала себе одне з найкращих, найсвітліших свят – свято жінок.

Відеопривітання хлопців відділення футболу для своїх матусь

За сприяння лідерів учнівського самоврядування ХДВУФК №1 хлопці відділення футболу зробили для свої матусь відеопривітання.

Зі святом вас, наші мами, матусі, мамочки, мамулечки, неньки! Ми вас любимо!

Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2020
Сайт создан студией "G-Studio"