тел./ факс (057) 763-21-51     |    61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3     |  e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua
Харківське державне вище училище фізичної культури №1
Харківське державне вище училище фізичної культури №1

Методична робота

Методична робота

СТВОРЕННЯ ЛЕПБУКУ ЯК ФОРМА ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

СТВОРЕННЯ ЛЕПБУКУ ЯК ФОРМА ЗМІСТОВНОГО ДОЗВІЛЛЯ ТА ПРОЦЕС І РЕЗУЛЬТАТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Карантин в Україні – соціальний обмежувальний захід у зв’язку із поширенням у світі коронавірусу – це і виклик, і випробування для всієї соціальної сфери нашої держави. Проте, педагоги мають своє бачення адаптаційних процесів в освіті під час нього, свої поради, фахові секрети та «рецепти» карантинної змістовної діяльності. Співробітники виховної частини ХДВУФК №1 залюбки поділяться ними!

Чи памʼятаєте ви, як у дитинстві вели щоденник для друзів? Мабуть, такий зошит був у кожного – яскравий, з безліччю різнокольорових наліпок, написи різнобарвними шрифтами … За його оформленням можна було проводити години, і заповнювався він з особливою старанністю. У цьому різнобарвному зошиті були питання та завдання для друзів, які треба було виконати, серед них залишити подарунок та зробити сюрприз. Для цього формувалися спеціальні паперові конвертики з відповідними підписами. В них могли бути наліпки, іграшки, загини з написами – усілякі різноманітні забавки. Погодьтеся, це було надзвичайно захопливо!


Увага! Коронавірус!

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

ЯКІСНЕ МУЗИЧНЕ ОФОРМЛЕННЯ ЯК УМОВА УСПІШНОГО ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ І ВИХОВНИХ ЗАХОДІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Сьогоднішній вектор шкільної освіти спрямований у площину Нової української школи. Адже сучасна українська школа – це результат величезних змін, які сталися в системі вітчизняної освіти за останні роки. З реалізації Концепції «Нова українська школа» освітянська спільнота отримала творчі модернізаційні виклики, за яких змінюється як професійна місія педагога, так і середовище та умови її реалізації.

Законодавство України визначає освіту як цілісний процес, спрямований на забезпечення гармонійного розвитку дитини з урахуванням її індивідуальних задатків, нахилів, здібностей, культурних потреб. Відповідно, актуальним завданням освіти серед інших, є виховання також художньо-естетичних засад особистості дитини через відкриття їй світу мистецтва, зокрема музичного, залучення до нього і творчого освоєння. У сучасній практиці музика стає дієвим засобом розвитку особистості дитини, якщо в закладі освіти створюється сприятливе освітнє середовище, пропонуються якісний зміст освіти й педагогічні технології, забезпечується ефективна організація естетичного виховання.

«КРИМ – ПРЕЦЕДЕНТ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ІСТОРІЇ» (до Дня початку кримського спротиву)

«КРИМ – ПРЕЦЕДЕНТ СУЧАСНОЇ СВІТОВОЇ ІСТОРІЇ» (до Дня початку кримського спротиву)

Минуле Криму багате на події – величні і щасливі, трагічні й героїчні, власне, як і історія будь-якого іншого регіону з давньою, складною і суперечливою історією. Важкою працею й величезними жертвами переселенців Крим був відбудований і перетворений на перлину садівничої, виноробної, ефірно-олійної та курортної промисловості. Не буде перебільшенням твердження, що на зміцнення іміджу Криму як всесоюзної здравниці працювали не лише всі мешканці півострова, а й значна частина материкової України. На жаль, докорінна зміна етнополітичної ситуації в Криму в контексті складного й болісного перехідного періоду, що супроводжував розбудову незалежної України, перетворилася на фактор перманентної політичної нестабільності. Адже низка політичних сил не лише в Україні, але й за її межами існувала за рахунок міцно вживлених у масову свідомість ідеологічних стереотипів та невирішених соціальних питань.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА-КОНКУРС ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ «ЗНАННЯ МОВИ – ОДНА З ПЕРЕДУМОВ УСПІХУ»

Наше спілкування між собою зрозумілою нам мовою в переважній більшості випадків має для нас величезне значення. Мова та її наріччя стають не просто засобом комунікації, але й відкривають для нас дуже широкі можливості. Людина так звикає до рідної мови, що вона стає невід’ємною частиною її власної особистості. Так створена людина, що рідною зазвичай стає найбільш близька до неї та її душі мова.

Починаючи з 2000 року, а саме 21 лютого, світова спільнота відзначає Міжнародний день рідної мови. Про «підтримку мовного та культурного різноманіття та багатомовності» було оголошено Генеральною конференцією ЮНЕСКО в 1999 році в Парижі. Оскільки з 6000 розмовних мов світу близько половині загрожує зникнення, ЮНЕСКО прагне підтримувати мову, як ознаку культурної приналежності особи.

«НАРКОТИКИ – ФАЛЬШИВИЙ СТАН ПРИМАРНОГО БЛАЖЕНСТВА»

«НАРКОТИКИ – ФАЛЬШИВИЙ СТАН ПРИМАРНОГО БЛАЖЕНСТВА»

Хвороба суспільства – так називають тютюн, алкоголь, наркотики. Про них пишуть, говорять, показують по телебаченню. Мабуть, кожен чув про можливі наслідки вживання цих засобів. Але, нажаль, люди продовжують уживати психотропні засоби. Сьогодні це – лихо XXI століття. Народна мудрість каже: «Щоб перемогти ворога, треба знати його в обличчя».

СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ

СТОП БУЛІНГ: ЯК ЗРОЗУМІТИ, ЩО ДИТИНУ ОБРАЖАЮТЬ У ШКОЛІ
Булінг – нове для нас слово, але, на жаль, зовсім не нове поняття – цькування дітей у школі, до якого вдаються однокласники та учні старших класів. Перш ніж говорити про те, як позбутися булінга, потрібно переконатися, що вашу дитину дійсно ображають. Тож, на які ознаки важливо звернути увагу?

«ЖІНЦІ ПОТРІБНА КАЗКА … » (до свята 8 березня)

«ЖІНЦІ ПОТРІБНА КАЗКА … » (до свята 8 березня)
Недарма, мабуть, святкуємо ми жіночий день саме навесні. Весна ... Лагідна, загадкова, тендітна. Ми так чекаємо її завжди, але приходить вона раптово, бурхливо, змінюючи все навкруги, пробуджуючи природу і наші почуття. Відшуміла зима морозами, відхурделила сніжніми віхолами, а на зміну їй прийшла чарівна звабно-принадлива красуня – весна. Тож недаремно саме вона увібрала себе одне з найкращих, найсвітліших свят – свято жінок.

Відеопривітання хлопців відділення футболу для своїх матусь

За сприяння лідерів учнівського самоврядування ХДВУФК №1 хлопці відділення футболу зробили для свої матусь відеопривітання.

Зі святом вас, наші мами, матусі, мамочки, мамулечки, неньки! Ми вас любимо!

«ЇХ НАЗВАЛИ НЕБЕСНОЮ СОТНЕЮ»

«ЇХ НАЗВАЛИ НЕБЕСНОЮ СОТНЕЮ»

Людина, розумна людина, завжди сподівається на краще. Це природно, адже ми не станемо заперечувати, що найчастіше обставини, що нас оточують, просто змушують нас це робити. Надія супроводжує нас, напевно, всюди, але що ми готові зробити для того, щоб вона не залишилася марною. Далеко не кожній людині випадає така честь, щоб сприяти втіленню кращих сподівань.

«АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНА ПРОСВІТА – МИ ЗА БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ!»

«АНТИДИСКРИМІНАЦІЙНА ПРОСВІТА – МИ ЗА БЕЗПЕЧНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ!»

Впровадження антидискримінаційних практик у всі соціальні сфери – ознака сучасного європейського суспільства. Реалізація їх в освітньому просторі набуває особливої актуальності під час навчання, виховання та розвитку сучасної молоді.

Проблеми стереотипного мислення та дискримінації у своїй поведінці та поведінці оточуючих мали змогу вирішити вихованці відділення футболу під час екскурсії до Центру гендерної культури (GENDER CULTURE CENTRE) м.Харків. Сьогодні Центр гендерної культури системно працює та розвивається як: інноваційний центр неформальної інтерактивної гендерної освіти, в основі якого лежить ідея Lifе Long Learning – навчання протягом життя; інкубатор гендерних проектів; інформаційно-методичний та ресурсний центр у сфері забезпечення гендерної рівності, запобігання гендернообумовленому та всім видам насильства; майданчик для обміну кращими національними та міжнародними практиками у сфері забезпечення гендерної рівності, толерантності, антидискримінаційних проваджень.

«МАСЛЯНА ІДЕ – СВЯТО ВЕДЕ!»

«МАСЛЯНА ІДЕ – СВЯТО ВЕДЕ!»

З особливим нетерпінням завжди чекали люди приходу весни і вірили, що птахи приносять її на своїх крилах! У лютому, останньому місяці зими, з давніх-давен улаштовували народні гуляння. Називали це свято – Масляна. Веселе і розгульне! Продовжувалося це свято цілий тиждень. В ці дні люди пригощали один одного смачними млинцями, просили у рідних та знайомих пробачення за нанесені образи, а потім співали пісні-веснянки!

Масляну можна вважати одним з найбільш яскравих і веселих народних свят. Масляна уособлює перехід від зими до весни, це символ пробудження і процвітання. Покликана вона пробудити землю від довгої холодної сплячки і просити у неї родючості на майбутню весну і літо.

«ЯК ХОЧЕТЕ, ЩОБ З ВАМИ ПОВОДИЛИСЯ ЛЮДИ, ТАК І ВИ ПОВОДЬТЕСЯ З НИМИ»

«ЯК ХОЧЕТЕ, ЩОБ З ВАМИ ПОВОДИЛИСЯ ЛЮДИ, ТАК І ВИ ПОВОДЬТЕСЯ З НИМИ»

Моральні засади спілкування, а водночас моральні правила і норми, які регулювали людську взаємодію, закладалися у процесі розвитку людського життя. Ці правила та норми накопичувалися, з одного боку, у звичаях та писаних і неписаних традиціях народів різних країн, а з іншого – вони узагальнювалися у працях мислителів і науковців, які осмислювали універсальні етичні правила й норми, традиції та закони. Ще у Стародавньому Єгипті етичною вимогою була така: «Не май злих намірів щодо інших людей, інакше боги покарають тебе». У найбільш загальному вигляді етичні пошуки дійшли до наших днів у Золотому правилі моральності: «У всьому, як хочете, щоб з вами поводилися люди, поводьтеся і ви з ними». У цьому правилі закладено одне з перших в історії людства формулювання морального принципу рівності між людьми. Згідно з ним моральні вимоги однаковою мірою мають поширюватися на всіх людей незалежно від їхнього суспільного становища та умов життя. В особистісному плані цей принцип передбачає, що при оцінюванні поведінки інших людей кожна людина має виходити з тих самих вимог, які вона висуває до себе.

«ВИБІР ПРОФЕСІЙНОГО ШЛЯХУ – ЖИТТЄВО ВАЖЛИВЕ РІШЕННЯ ДЛЯ МОЛОДІ»

«ВИБІР ПРОФЕСІЙНОГО ШЛЯХУ – ЖИТТЄВО ВАЖЛИВЕ РІШЕННЯ ДЛЯ МОЛОДІ»

Як відомо, успішний вибір професії в значній мірі визначає результати праці, рівень добробуту, сприяє реалізації особистісного потенціалу людини, а держава отримує максимальну віддачу. Якщо вибір професії молодою людиною зроблено необґрунтовано, помилково, то це може вплинути на якість подальшого навчання в закладі вищої або фахової освіти, і в значній мірі знизити конкурентоспроможність на ринку праці.

В сучасних умовах розвитку на Україні ринкових відносин, стрімких змін на ринку праці, появи нових форм власності, безробіття і конкуренції, своєчасність і обґрунтованість професійного вибору молоді набуває все більшого економічного і соціального значення. І в цій ситуації актуально і гостро постає проблема конкретної допомоги молоді в професійному самовизначенні засобами професійної орієнтації. Сьогодні формування психологічної готовності випускників закладів загальної середньої освіти до усвідомленого вибору професії, до праці, стало не лише гострою необхідністю, але й багатогранним і складним процесом.

«ЦІНА ЧУЖОЇ ВІЙНИ»

«ЦІНА ЧУЖОЇ ВІЙНИ»

Що таке війна? Чому люди асоціюють це слово з лихом великого масштабу? Чому сьогодні, у XXI столітті, ми продовжуємо чути про страхітливі факти, які доносяться до нас з екранів телевізорів, ЗМІ, Інтернету? Війни – найбільші трагедії в історії людства.

15 лютого в Україні відзначається День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Однією з найбільш масштабних і трагічних була війна в Республіці Афганістан. Війна неоголошена, війна безглузда!

«ГЕРОЇ КРУТ – ВОЛІ НАРОДНОЇ ДЗВІН»

«ГЕРОЇ КРУТ – ВОЛІ НАРОДНОЇ ДЗВІН»

29 січня в Україні відзначається річниця бою під Крутами, який для українського народу став символом героїзму та самопожертви молодого покоління в боротьбі за незалежність.

Ця історія досі викликає неоднозначні оцінки. 29 січня 1918 року відбулося збройне зіткнення на залізничній станції біля села Крути, яка розташовувалася на 130-му кілометрі в північно-східному напрямку від Києва. Протистояли невеликий загін з боку юної Української Народної Республіки і Червона армія Радянської Росії, яка значно перевищує своїх вимушених супротивників числом, бойовим потенціалом та досвідом. Результат бою було не важко передбачити. У запалі громадянського протистояння, трансформації суспільного і політичного світогляду, в пікових точках переломних моментів, що стали низкою таких подій, які змусили нашу історію зазнати найглибших змін, цей бій ніяк не міг залишитися в забутті.

«ГОЛОКОСТ – СКОРБОТНА СВІЧКА ПАМʼЯТІ СВЯТОЇ»

«ГОЛОКОСТ – СКОРБОТНА СВІЧКА ПАМʼЯТІ СВЯТОЇ»

1 листопада 2005 р. Генеральна Асамблея ООН ухвалила резолюцію, в якій постановила, що день 27 січня – це Міжнародний день памʼяті жертв Голокосту. Цей день обрано не випадково: саме 27 січня 1945 р. було звільнено від нацистів найбільший з гітлерівських концтаборів – Освенцим.

«ЗНАЙ ЗАКОН ЗМОЛОДУ»

«ЗНАЙ ЗАКОН ЗМОЛОДУ»

Право, закони супроводжують людину все її життя. Щоб уміло і правильно користуватись своїми правами і добре виконувати свої обовʼязки, не порушуючи прав і законних інтересів інших, треба знати закони. Із правовими питаннями ми зустрічаємось часто. Помилковою є думка, ніби сфера застосування права обмежується покаранням осіб, які вчинили різні правопорушення. Багато хто дивується, дізнавшись, що наші повсякденні вчинки часто мають правову оцінку.

ПАМʼЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ: ЯК ВЧИТИ НАШИХ ДІТЕЙ НЕ ОБМАНЮВАТИ

ПАМʼЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ: ЯК ВЧИТИ НАШИХ ДІТЕЙ НЕ ОБМАНЮВАТИ

Діти можуть обманювати за багатьма причинами. Брехня підлітків часто повʼязана з їхнім соціальним життям – з ким вони були і чим займались. Малеча може обманювати, щоб отримати перевагу або щоб захиститись проти небажаних наслідків. Діти можуть передбачати причину і наслідок, а також можливі проблеми. На певних етапах свого розвитку діти все більше хочуть приймати самостійні рішення, а батьки з найкращими намірами хочуть підтримувати контроль над сином чи донькою, що також може призводити до недомовок або брехні.


«ЯСКРАВІ БАРВИ ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА»

«ЯСКРАВІ БАРВИ ДНЯ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА»

14 лютого в усьому світі відзначають свято, якого немає в офіційному календарі і яке не зафіксовано на державному рівні, але є одним з найчарівніших, найприємніших та найочікуваніших – День святого Валентина, або День закоханих. Це свято сповнене приємних сюрпризів, цікавих подарунків, неочікуваних миттєвостей. Недарма його відзначають напередодні весни – пори року, коли почуття, прокидаючись разом із природою, стають ще сильнішими. Для кожної людини цей день – особливий. Головне, щоб він був пронизаний щирістю почуттів і теплом люблячого серця.

«МИ ВИБИРАЄМО ЖИТТЯ»

«МИ ВИБИРАЄМО ЖИТТЯ»

Як ви гадаєте, що для кожного з нас найдорожче? Звичайно, є чимало цінностей, але найголовніша – це життя. Його не стане і все втратить сенс. Воно дається тільки раз і кожній людині – своє. Довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед, і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Хоча людському життю немає ціни, ми завжди вчинюємо так, немов існує щось іще цінніше.

ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ ДИТЯЧИХ ТВОРЧИХ РОБІТ ЗА ТЕМОЮ «МІЙ БІЛЬ – АФГАНІСТАН»

ВІДВІДУВАННЯ ВИСТАВКИ ДИТЯЧИХ ТВОРЧИХ РОБІТ ЗА ТЕМОЮ «МІЙ БІЛЬ – АФГАНІСТАН»

12 лютого 2020 року вихованці відділення футболу відвідали виставку дитячих творчих робіт за темою «Мій біль – Афганістан», присвячену Дню вшанування учасників бойових дій на території інших держав, яка традиційно проходить у Харківському обласному палаці дитячої та юнацької творчості – одному з найбільших позашкільних закладів освіти України. Виставка проводиться з метою вшанування громадян України, які виконували військовий обовʼязок на території інших держав; ознайомлення учнівської молоді з історичними фактами та подіями під час війни на території Афганістану, формування патріотизму, поваги, милосердя.

Наші спортсмени мали змогу переглянути дитячі малюнки, творчі роботи як бачать сучасні діти події афганської війни, яку вони знають з книжок, фільмів та розповіді воїнів-інтернаціоналістів.

Юним авторам у своїх роботах вдалося передати трагічність подій в Афганістані, мужність та героїзм учасників бойових дій.

«НАСКІЛЬКИ РІЗНІ У ВСІХ СЕРЦЯ, А КЛЮЧ ОДИН – ЛЮБОВ І ДОБРОТА»

«НАСКІЛЬКИ РІЗНІ У ВСІХ СЕРЦЯ, А КЛЮЧ ОДИН – ЛЮБОВ І ДОБРОТА»

«Моя свобода розмахувати руками завершується там,

де починається ніс мого ближнього.»

Р.Емерсон

Ми всі такі різні, неповторні, але жити нам усім в одному суспільстві. У кожного з нас – свої плани, бажання, уявлення. Найкраще, коли ми діємо, керуючись власними міркуваннями. Але не завжди наші вчинки продиктовані власними бажаннями та інтересами. Поважаючи думку інших, їх право на власні переконання, необхідно з розумінням ставитися до поглядів кожної людини. Але одночасно й відстоювати власні цінності у випадку, коли оточуючі не хочуть їх сприймати.

ПРАВОВА ВІКТОРИНА «ЗНАЮ ПРАВО!»

ПРАВОВА ВІКТОРИНА «ЗНАЮ ПРАВО!»

Виховання в учнів інтересу до правових знань, популяризація правових норм і законів, поглиблення знань, здобутих учнями на уроках, формування загальної правової культури учнівської молоді є однією з провідних ланок системи превентивної виховної роботи в ХДВУФК №1. Педагогічний колектив закладу вважає, що бути обізнаними щодо своїх прав та обовʼязків, умов та способів їх реалізації, захисту, повинні бути всі учасники освітнього процесу, як дорослі, так і діти. І формувати цю систему знань та навичок правової поведінки необхідно постійно, на всіх етапах життєвого та соціального досвіду вихованців.

«НАШІ ПРАВА – ЩАСЛИВЕ ДИТИНСТВО»

«НАШІ ПРАВА – ЩАСЛИВЕ ДИТИНСТВО»

Кожен народ любить свою батьківщину, робить усе для процвітання своєї держави, для її слави, свободи, незалежності. А ми живемо в Україні, волелюбній, мирній державі, і теж усім серцем любимо нашу милу, дорогу країну, хочемо, щоб вона стала процвітаючою, сильною, завжди була вільною і незалежною, бо всі ми громадяни нашої Вітчизни, патріоти, люблячі сини і дочки України. Наша держава має свою певну визначену територію – землю, свою мову, культуру, історію і звичаї, традиції і державні символи. А що ж є найціннішим скарбом кожної країни? Це її народ! Уся спільнота та кожна особистість окремо! Тому край важливо для кожної нації жити у злагоді й мирі, повазі один до одного. А для цього необхідно сумлінно виконувати свої громадянські обовʼязки, знати свої права, поважати права інших.

«В ІМʼЯ ЗАГАЛЬНОГО ДОБРА!»

«В ІМʼЯ ЗАГАЛЬНОГО ДОБРА!»

Проблема розвитку духовності, зокрема толерантного ставлення людини до свого оточення стає в наш час злободенною. Нетерпимість людей до навколишньої реальності навіть у середовищі «рівних» і «однакових» за національністю, освітою, рівнем життя набуває сьогодні загрозливих форм. Оскільки тепер світу притаманна тотальна міграція, люди різних етносів, рас і культур через життєві обставини стають сусідами та партнерами, суперниками та конкурентами. Отже, принципово важливим стає усвідомлення необхідності бути євроцентричними, навчитися жити у правовій світовій спільноті, керуючись принципами толерантності.

«СОБОРНА. ВІЛЬНА. НЕПОДІЛЬНА»

«СОБОРНА. ВІЛЬНА. НЕПОДІЛЬНА»

22 січня Україна відзначає одне з найважливіших державних свят, роль якого в історії країни важко переоцінити, – День Соборності – проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки (УНР) та Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР). Це свято має вже більш ніж сторічну історію. Незважаючи на нетривалий союз, подія залишила вагомий слід в історії українського державотворення. Святкування Дня Соборності розпочалося з 1990 року, хоча офіційний статус свято отримало лише у 1999 році указом другого президента України Леоніда Кучми. Також цього дня згадують підписання Четвертого Універсалу Центральної Ради. Це сталося роком раніше – 22 січня 1918 року. Цим документом проголошувалася повна незалежність УНР.

З ДНЕМ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ!

З ДНЕМ СОБОРНОСТІ УКРАЇНИ!

22 січня Україна святкує День Соборності. Саме цього дня 101 рік тому, в 1919 році, відбулася ключова для сучасної України подія на шляху до єдності і незалежності держави – проголошення Акта Злуки Української Народної Республіки (УНР) та Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР).Виголошення соборницької ідеї стало могутнім виявом творчої енергії нації та прагнення до етнічної і територіальної єдності.

СІМ ПРИНЦИПІВ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ В ДИТИНИ

СІМ ПРИНЦИПІВ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ В ДИТИНИ
  1. Відокремлюйте свої почуття від дій. Не осуджуйте дитину. Вона повинна відчувати, що її люблять. Пам’ятайте, щоб змінити вчинки дитини, треба розуміти її почуття і навчитися з ними поводитися.

  2. Уважно вивчайте дитину – ви повинні знати стан здоров’я її нервової системи. Дії дитини в стані нервового розладу повинні сприйматися батьками як симптом більш глибоких емоційних ускладнень, викликаних критикою, звинуваченням або покаранням.

  3. Відповідайте на почуття дитини. Створіть такі умови, щоб дитина почувалася емоційно захищеною, могла виговоритися, а її негативні емоції знайшли вихід у словах, а не в діях.

  4. Якщо без покарання обійтися не можна, то нехай дитина обере його сама. Практика свідчить, що діти, як правило, вибирають більш суворе покарання, ніж хотіли батьки. Але в таких випадках вони вже не вважають його жорстоким, несправедливим і не ображаються на батьків.

  5. Караючи дитину, переконайтеся в тому, що вона розуміє, за що. Що звинувачує в цьому себе, а не того, хто карає. Допоможіть їй зрозуміти правила поведінки і засвоїти їх.

  6. Дайте зрозуміти своїй дитині, що дисциплінарні проблеми дітей стосуються не тільки дорослих, а є їх спільними.

  7. Накладіть обмеження на небезпечні та руйнівні дії. Допоможіть дитині направити її дії в інше, дозволене русло. У цьому полягає основна формула динамічного підходу до проблеми дисципліни дитини.

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

ЗАСІДАННЯ МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ

10 січня 2020 р. відбулося планове засідання методичного об’єднання вихователів ХДВУФК №1, під час якого: обговорювалися відкриті виховні заходи всіх членів методичного об’єднання; було заслухано звіт про самоосвітню діяльність педагогів, які атестуються у поточному році (Айдембекова О.М., Бутенко О.М.). Методист виховної частини Андрієвська Н.Г надала методичні рекомендації щодо оформлення шкільної документації вихователями, а саме методичних розробок відкритих виховних заходів, матеріалів атестаційної справи тощо.


Наша адреса

61070, м. Харків, вул. Фронтова, 3
e-mail: hdvufk1@vnzkh.org.ua    

Подзвонити нам

(057) 763-21-51
ХФСПК © 2014-2020
Сайт создан студией "G-Studio"